Мухамедвалиева Зарина Асхатовна — Информация об авторе

Отправьте статью сегодня! Журнал выйдет 30 ноября, печатный экземпляр отправим 4 декабря.

Опубликовать статью в журнале
Журнал «Молодой ученый»:

Тілдік мектеп орталықтарда ағылшын тілі сабағында студенттердің және тыңдаушылардың оқыту процесінде шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру

№7 (454) февраль 2023 г.

Авторы: Мухамедвалиева Зарина Асхатовна, Атаханов Абдухалил Сулайманулы

Рубрика: Молодой ученый Қазақстан

Страницы: 311-317

Библиографическое описание: Мухамедвалиева, З. А. Тілдік мектеп орталықтарда ағылшын тілі сабағында студенттердің және тыңдаушылардың оқыту процесінде шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру / З. А. Мухамедвалиева, Абдухалил Сулайманулы Атаханов. — Текст : непосредственный // Молодой ученый. — 2023. — № 7 (454). — С. 311-317. — URL: https://moluch.ru/archive/454/100180/ (дата обращения: 16.11.2024).

Объем: 0,72 а.л.

Статус: Опубликована

Текст статьи

Using the Socratic method in order to improve critical thinking of students

№11 (353) март 2021 г.

Авторы: Четин Арай Нургалиевна, Мухамедвалиева Зарина Асхатовна

Рубрика: Педагогика

Страницы: 189-192

Библиографическое описание: Четин, А. Н. Using the Socratic method in order to improve critical thinking of students / А. Н. Четин, З. А. Мухамедвалиева. — Текст : непосредственный // Молодой ученый. — 2021. — № 11 (353). — С. 189-192. — URL: https://moluch.ru/archive/353/79123/ (дата обращения: 16.11.2024).

Объем: 0,32 а.л.

Статус: Опубликована

Текст статьи

Specifics of literary text translation

№7 (297) февраль 2020 г.

Авторы: Шафигулина Розалия Рамильевна, Мухамедвалиева Зарина Асхатовна

Рубрика: Педагогика

Страницы: 262-265

Библиографическое описание: Шафигулина, Р. Р. Specifics of literary text translation / Р. Р. Шафигулина, З. А. Мухамедвалиева. — Текст : непосредственный // Молодой ученый. — 2020. — № 7 (297). — С. 262-265. — URL: https://moluch.ru/archive/297/67356/ (дата обращения: 16.11.2024).

Объем: 0,41 а.л.

Статус: Опубликована

Текст статьи

Задать вопрос