№52 (342) декабрь 2020 г.
Авторы:
Исенбаев Адильжан Нурболатович
Рубрика: Молодой ученый Қазақстан
Страницы: 456-459
Библиографическое описание: Исенбаев, А. Н. Қазіргі жарнаманың постмодерндік және психологиялық концепциялары / А. Н. Исенбаев. — Текст : непосредственный // Молодой ученый. — 2020. — № 52 (342). — С. 456-459. — URL: https://moluch.ru/archive/342/76991/ (дата обращения: 16.11.2024).
Объем: 0,32 а.л.
Статус: Опубликована
№52 (342) декабрь 2020 г.
Авторы:
Исенбаев Адильжан Нурболатович
Рубрика: Молодой ученый Қазақстан
Страницы: 454-456
Библиографическое описание: Исенбаев, А. Н. Жарнама — қазіргі заманғы мифтік құрылым ретінде / А. Н. Исенбаев. — Текст : непосредственный // Молодой ученый. — 2020. — № 52 (342). — С. 454-456. — URL: https://moluch.ru/archive/342/76943/ (дата обращения: 16.11.2024).
Объем: 0,27 а.л.
Статус: Опубликована